شگفتی پسران
شگفتی پسران



پسر باس

پسر کوچولو نباس سوسول باشه، باید شب به شب با باباش کشتی بگیره،

بعدشم بره روی پشت بابا راه بره تا خستگی بابا در بره!



دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, |

 


سلام به همه بازدید کننده های عزیز هدف من از راه اندازی این وبلاگ فقط شناخت پسران در هر سن و سالی و تربیت یک مرد ایده آل در آینده است سعی میکنم نکات تربیتی رو از منابع معتبر تهیه کنم امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده کافی و وافر رو ببرید ایمیل من جهت ارتباط با شما دوستان
vahidgh1371@yahoo.com

همه مطالب وبلاگ
درباره ی وبلاگ
نکات تربیتی
داستان
متفرقه
اشعار
پسرها

 

سپهرداد

 

 

 

یاد گذشته
من دینی ندارم، اما به عقاید دیگران احترام می گذارم!
سلام دوباره اما شاید آخرین بار
عوامل مرتبط در گرایش به همجنس
مسدود شدن وبلاگ پسران و دختران مجرد
عوامل مرتبط در ارتباط با جنس مخالف
رابطه با جنس مقابل و گرایش به هم‌جنس در دانش آموزان -1
نقش ویژه مادر در پرورش یک پسر خوب
ادامه
پسر باس

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی